26 December 2010

bekfas yg sangat..sangat besh:)

Sobahal khair ya ikhwati

Bangun je pagi ni, aku trus mandi n solat Subuh..Pastu, aku ckap kat mama..
 "kalau ada cara sedap ni makan pagi-pagi..hehe".
 Mama pun dengan beshnye telah menyiapkan adunan untuk buat kuih cara. 
Lepas tu, aku habiskan proses masak-masak ni sorang-sorang sebab mama kena ngajar org. ngaji Quran plak..dan tenetttt...ni hasilnya. 
Jom buat lagi nant k!
Tengok la kuih cara aku ni

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v

 Ini namanya kuih cara bergula tau




Warna kuih cara ni xla sehijau macam yg makcik-makcik kat pasar slalu jual. Sebabnya mama aku tlg bancuhkan guna perisa pandan. X taruh banyak-banyak pun. Warna x penting. Yang penting, rasanya yang lembut n sedap..OK la. tu je dr aku ye..Salam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...