08 March 2011

8 MAC.....Saatku dekat dengan KEMATIAN!!

Assalamulaikum..

Malam ni aku tak boleh nak tidur la walaupun sekarang dah tengah-tengah pagi ni...Mata nak jegil la pulak.
Sambil-sambil tu, aku pun buka FB kejap..Lepas tu, aderla banyak ucapan dari kawan-kawan aku ni. Ingat juga diorang hari lahir aku ni..huhu. Terharunya...

Antara ucapan yang terawal aku terima

Ikhlas daripada rakan-rakan sekolej

Terima kasih atas ingatan my friends from ex-NTISS.
Siap bahasa Mandarin lagi tu ^_^

Adik-adik junior ex-Ntiss

Moga 8 MAC ini menjadikan aku semakin dekat dengan-Nya..
Ameen...







3 comments:

bun said...

epy burfday
kite same lah
8mac2011

nub said...

selamat besday!!! =)

Diba said...

bun: yeke ..hehe..selamat hr lahir bun:)

nub: thnx ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...