21 December 2010

tesis oh tesis!




Alhamdulillah...hari ni aku diberi kekuatan untuk menyiapkan tesis aku sikit-
sikit..Sikit jer?? Yerla..buat masa ni, aku siapkan apa yang termampu aku buat
 berdasarkan bahan apa yang aku ada. Masalah aku sekarang ni, aku masih 
kekurangan kitab ataupun buku sebagai sumber atau rujukan. Kalo xder sumber, 
macam mana la aku nak siapkan isi-isinya..Ye tak? Runsing..runsing..huhu.
Ahha..tadi aku da stat buat rangka untuk bab-bab yang aku kena siapkan. 
Abis je siapkan keje tadi, aku terus hantar kat Ustaz Hasnan a.k.a penyelia aku. 
Bukannya hantar pos ke, atau hantar ke rumahnya, tapi aku hantar melalui emel. 
Mudah, cepat, pantas dan jimat masa. Ustaz yang suruh buat macam ni. Katanya, 
xdela aku kena abiskan banyak duit. Kan ke banyak kos yang aku kena keluarkan 
kalo hantar melalui paper one by one kan. X kira kos print lagi, ink untuk 
print, paper, masa aku dan ustaz yang nak kena selak helaian demi helaian 
kertas tu, pastu last sekali ustaz ni sibuk sket. Time nak jumpa dia je, mesti 
x dapat. Kalo aku g bilik die, die xde kat bilik. Time aku x pegi,  kawan2 gtau 
die ade kat bilik. Time aku dah jumpa die kat bilik, time tu la plak die sibuk
ade keja nak buat. So, stat dari situla tercetusnya ideal hantar kerja kajian 
ilmiah aku ni ke emel ustaz aku yang ensem macam baba aku..betul la. Tak tipu 
pun. Dia macam ayah aku plak. Dari segi ketinggian dan cara dia bercakap 
la..Hehe. Erm..ape lagi ek? X ada apa dah kot. Sje post kat blog ni sbb da lame 
tak menaip kat cni. Apa-apa pun, doakan semoga aku dapat siapkan tesis aku yer. 
Lailan Sa'adah. Nak tidur dulu ya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...