19 August 2010

Rinduku..

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..lpas kelas tgahari td,aku berkesempatan untuk balik ke umah.. Rindunya...Hari ni first time berbuka dgn family.Cadangnya nak balik ptg..Tup..tup..ttbe mama bg mcj. "Salam.kami da otw ni"-11.55am.
Adoi..terkejut je mse tu..Dahla ade kls mse tu..bju2 di umh plak blum smpat dikemas n disidai..huhu..Xpela..aku pun menenangkan diri smbil bg tumpuan dlm kelas. Tepat pukul 1.00ptg,klas pun habis dan tnpa membuang masa aku pun trus blik umh sewa n packing brg...Dlam pkul 1.20ptg,mama n baba pun smpaila kat umh sewa aku tu..Lpas tu,trus otw ambik adik aku di sekolah dia..

Smpai di umah,aku relakskan bdn..Menu untuk berbuka hari nie ialah mee kuah:) Sedap btol mama masak..Lpas slt Maghrib,aku n adik slt jemaah isyak n terawih d umah sje sbb x brapa chat..Mama n baba plak jemaah di masjid. Kemudian,lpas terawih aku ajak adik bertadarus plak.Dah lme x ngaji skali.. Sememangnya bulan Ramadhan kali ni bagi aku byk ketenangan n kemudahan untuk buat apa jua benda.. Thank You ALLAH..May You strengthen my faith.Ameen..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...