12 February 2012

Hafalan Shalat Delisa....

Assalamualaikum..


Dah nak tidur??Atau masih tak mengantuk?
Kalau mata xmau lelap lagi, tengoklah cerita ni.
 Kisah ni berkisarkan tragedi tsunami yang pernah terjadi kat Aceh dulu.
Sapa yang dah tengok, mesti dia dapat amik 'ibrah daripada kisah ni.
Aku nak tidur dulu ya.
Selamat malam..


4 comments:

Ain Dzaya said...

thankz for sharing dear!
ain ta tgok lagi citer nie..

Apa sebenarnya hukum pakai contact lens?!

Diba Humaidi said...

@ ain : you are most welcome ^_^

amal said...

Salam Ukhwah dibaaaaa !
waaa , FIFA jgk ehh :)hee

aah , amal baru tgok citaa tu ptg td , sedih. byk manfaat bule kita amek dr cita tuu :)

hehe , tak sabar n mcm mls pun ad jgk ,:DD

Diba Humaidi said...

@ amal :

Ye..sy FIFA gak *__^

yup..sedih. Tapi ade 'ibrah yang bleh kita kutip kan..tak rugi pun tengok citer ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...