21 June 2011

Kita semua sama saja!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Aku dah selamat sampai rumah dan dah settlekan urusan clearance untuk konvo bulan depan akan datang nih. Agak penat, tapi puas dan lega bila semuanya dapat diselesaikan sebelum lewat petang. Sekejap jer masa rasanya walaupun tempoh 3 tahun tu kedengaran agak lama kan. Di kolej, macam-mcam ragam manusia yang aku lihat dan perhatikan. Banyak ragam, sikap dan peribadi yang aku dah amati, kaji dan teliti betul-betul. Memang manusia bukan semuanya sempurna, tapi nak jadi sempurna kena ada usaha untuk pertingkatkan iman, taqwa dan maruah diri.

Aku suka dengan status yang kawan aku telah postkan di FB..Ianya berbunyi begini:

credit to my fren,  Sis Han Naa Joo atas peringatan buat kita semua

Betul kan apa yang dia kata?? Kita semua jangan sombong diri.
Allah tak suka..


2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kadang2 manusia ni lebih mementingkan duniawi...

bila dah hebat sket lupa diri

Diba said...

cik GKSB: betul..betul..betul. Termasuk diri sendiri ni juga..kdg2 kita xperasan kita lupa diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...