06 April 2011

Takot!! wuhuhuu..

Assalamualaikum.

Ni baru je balik dari speaking MUET. Tadi boleh buat, tapi idea x banyak sangat.
Huhu..sangat-sangat blurr tadi. Cakap memang boleh cakap. Tapi, lupa lak nak
pandang muka candidate yang lain n examiners. Speechless pun ada mula-mula tu.
Yang cakap banyak sket, aku dengan sorang candidates cina pompuan. 
Lagi dua orang lelaki, cikgu sekolah menengah dengan stdent baya aku.
Diorang x banyak cakap. Aku  jenuh nak pikir idea nak mencelah, tapi LOST!
Nasib baik dak cina tu tolong gamatkan suasana tu. Pastu, dia tanya aku. Aku pun
bagi la pendapat bla..bla..bla..Dahla kitowg abis task B awal.
Siap lepas wat kesimpulan tu, pengawas tu suruh sambung lagi.
Apa lagi, tercengang kitorg...
Wuhuhuhu:( Macam mana nak dapat band 4 ni? Kena pulun paper yang lain ni.
Takot la...Ya Allah! Bukakan pintu hati pemeriksa exam tadi supaya dia kesian kat aku.
Ade ke org nak kesian kat aku? Tak de kot:(( 
Sob..Sob...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...