30 October 2010

mereka.....

Zaman sekolah dah lama berlalu..rasa rindu la mse tu.Zaman mse aku ni mcm 'innocent' je..yela. Dah jenis pendiam je kat skolah..tkut nk tegur org,mne la ade yg nk serasi.xkena gaya,org tu xlayan aku pun..serasa diri ni mcm kerdil je mse tu..sedih sgt..huhu..tapi,sorang2 pun ok gak.xde nk sakit ati..tapi,bila dpt kwn2 yg ok,barula rse diri dhargai.. owh ye..ni la antra sekolah-sekolah yg aku belajar dulu...

- SK Methodist Parit Buntar (1997-1999)
- SK Permatang Tok Mahat (2000-2002)
- SMKA Nibong Tebal (2003-2007)
- KISDAR (2008-sekarang) ---> ni mse dah abis zaman sekolah 

Paling best pglmn?semua sekolah yg aku penah belajar kat sana,semuanya tersimpan pelbagai kenangan manis dan pahit.. yg manis,byk la jg..yg pahit? x berapa ingat semua,sebab aku x suka ingat benda yg buat buat aku sedih..yg.dah lpas biarla berlalu..mana yg ingat tu,jadikan sebgai pengajaran.Tapi, rsenya pglmn mnis ngan kawan-kawan ialah masa belajar di kolej..yup..kolej tempat yang aku belajar skrg. ni la..Kat sini la aku dpt byk pglmn mnis berbanding sebelum ni.. diorang semua sgt 'supportive', ambil berat, n ramah dgn. aku...sampaikan sifat pendiam aku ni macam dah terpadam..ni kwn2 yg phm aku je perasan..hehe..
Tapi, apa pun,mmg. kawanla yg mencorakkan peribadi kita..Kita hanya kena pndai menilai sendiri yang mana baik dan buruk..
Tapi, mcm nak sedih je..sem ni dah semester ke-5...seminggu lagi, da masuk semester aku yg terakhir, iaitu semester 6.Lepas tu,xtau bila pula dapat jumpa kawan-kawan aku semua..Waa! sebak je rse... Hanya gambar-gambar di bawah ni je sebagai kenangan masa akan dtg.


~SWEET MEMORIES~

Majlis bacaan Yaasin di umh sewa aku
                        
Makan2 di Riverview wif Kinah
Ni gambar waktu aku join nasyid sem 2..di KUIN

Housemate sejak sem 3 sampai sekarang :)
     ( Nin,Zah,Ainon,Ika,Yana,Aida,Mia,Eiken,Is,Nurul)                             
Ahli JPA - SEM 1 (muka freshie lg ni..hehe)
        Wachaa!!                    
Seminar bengkel pengurusan organisasi
di Akademi Pembangunan Belia Negara, N9.
Beraya di rumah opah Zah
Berkelah di Ulu Kenas,Kuala Kangsar.. 

Trip ke Kelantan 

Trip KL 2010
 (dari kiri- Aznin,Islamiyyah,Ainon n Zah)


p/s : Hidup ini umpama aiskrim..so,nikmatila sebelum ia cair ^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...