23 January 2020

Masihkah aku yang dulu?


Bismillah...kala diri menaip, hatiku resah. Menahan satu rasa yang tak tahu punca dan sebab musababnya. Sudah bertahun lama rupanya aku meninggalkan laman ini. Masihkah sama aku yang kini dengan aku yang dahulu? Dalam beberapa tahun ini, sebenarnya telah banyak perkara berlaku. Pelbagai asam garam kehidupan mula dirasai. Pahit dan manis pengalaman dirasai mendewasakan aku. Pencarian mengenal diri sendiri terus diteruskan. Peluang kerjaya dalam hidup hampir tercapai. Impian yang selama ini diimpi telah terealisasi. Namun, satu perkara ini masih belum kutemui jawapan. Sudah penat aku rasa dalam pencarianku yang satu ini. Entah masihkah ada peluang lagi entahkan tidak. Entah masih bersisa lagikah umurku dan entahkan tidak. Ya, memang aku hampir berputus asa. Terlalu berat aku rasa ujian yang kau beri ini. Yang ada kini adalah perasaan berserah. Menanti jawapan dariMu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...